نرم افزار CRM

مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از بهترین نرم افزارهای CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) در دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. حوزه های اصلی تحت پوشش این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و امکانات سفارشی سازی فوق العاده آن باعث شده است که از آن برای طراحی و تولید برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند سیستم تیکتینگ، انبار و ... نیز استفاده شود. در سرویس ابری اورست، آخرین نسخه از نرم افزار CRM مایکروسافت را با بهترین فارسی ساز و تقویم شمسی و به صورت یکپارچه با شیرپوینت فارسی و ایمیل فارسی مبتنی بر اکسچنج به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده ایم. شما با استفاده از این بستر یکپارچه به راحتی می توانید ایده ها و طرح های بازاریابی و فروش خود را اجرا کنید. در ادامه چند کاربرد از نرم افزار CRM را عنوان می کنیم.

افزایش فروش با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

افزایش فروش

چه کسی است که نخواهد فروش بیشتری داشته باشد، افزایش فروش به پارامترهای مختلفی وابسته است. به طور قطع یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش شناسایی رفتار مشتریان، داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری است. نرم افزار CRM کمک می کند تا از اولین ارتباط مشتری، اطلاعات را ثبت کنیم و مرحله به مرحله با مشتری پیش آییم. قابلیت تحلیل اطلاعات و یافتن علل عدم خرید مشتری کمک می کند تا بتوانیم با تعریف کمپین های مناسب، مشتریان از دست رفته را جذب و مشتریان خود را راضی نماییم.

بانک اطلاعات مشتریان در CRM

بانک اطلاعات مشتریان خود را ایجاد کنید

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری، طبقه بندی و به طور کلی مدیریت اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه شرکت ها و اشخاصی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعات متداولی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند. برای یک شرکت ساختمانی که برجهای لوکس می سازد اطلاعاتی نظیر شغل و سطح تحصیلات مهم است. برای یک آژانس مسافرتی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد خانواده مهم است. برای یک وارد کننده قطعات صنعتی اطلاعاتی نظیر کد اقتصادی و شناسه ملی مهم است. در نرم افزار سی آر ام مایکروسافت شما براحتی می توانید فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را اضافه و فیلدهای کم کاربرد را حذف کنید.

تقویت حافظه کسب و کار

با نرم افزار مدیریت مشتری حافظه کسب و کار خود را تقویت کنید

تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده که فردی که با مجموعه شما تماس بگیرد و اعلام کند که قبلا هم تماس گرفته و کارشناسان فروش با عرض شرمندگی عذرخواهی کرده اند که او را بیاد نمی آورند و از عبارتی نظیر من تازه به مجموعه آمده ام. احتمالا یکی دیگر از همکارانم قبلا با شما صحبت کرده اند و ... مشتری بینوا باید همه اطلاعات قبلی را دوباره ارایه کند و درخواست خود را تکرار کند و چه بسا به طور کل از خرید منصرف شود چون مجموعه به او بهای کافی نداده است و او را بیاد نمی آورد. نیروی های فروش با کسب و کار شما پیمان اخوت نبسته اند که تا پایان عمر کاری خود با شما همکاری کنند. قطعا نیروی های بازاریابی و فروش هر مجموعه ای در گذر زمان تغییر می کنند. اما راه حل چیست؟ راه حل استفاده از نرم افزار CRM است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میکروسافت تمام ارتباطات با مشتری قبل از خرید، در حین خرید و حتی بعد از خرید قابل ثبت و نگهداری است و زمانی که مشتری تماس می گیرد، صرف نظر از اینکه قبلا چه کسی با وی صحبت کرده است، شما همه سوابق او را در اختیار دارید.

دموی نرم افزار CRM رایگان

بعد از این توضیحات قطعا شما نیز علاقه مند هستید به دموی نرم افزار CRM را رایگان آزمایش کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.