چگونه احساس آرامش کنیم ، در زمان حاضر ما در دنیایی زندگی می کنیم که به دلایل مختلف تغذیه ای و محیطی  دچار اضطراب و نگرانی و ناامیدی شده ایم واحساس آرامش را از دست داده ایم، همان طور که می دانید کسی که نا امید میشود انگیزه ی کار کردن و زندگی را از دست می دهد، اگر شما از این دسته از افراد هستید توصیه می کنیم که این توصیه ها را مورد توجه خود قرار دهید:

در ابتدا بهتر است نزد یک مشاور بروید و با او صحبت کنید :

 ورزش کنید:

اگرچه با وجود نداشتن انگیزه ورزش کردن مشکل است اما باید بدانید که ورزش تاثیر به سزایی در ایجاد آرامش روحی و روانی خواهد داشت و به بهبودیتان کمک خواهد کرد. ورزش را از زمان کم شروع کنید و به تدریج افزایش دهید ، نوع ورزش مهم نیست، مهم این است که فعالیت بدنیتان را افزایش دهید تا از خمودگی و بی حوصلگی خارج شوید.

نور آفتاب:

سعی کنید حدود ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر به مدت ۲۰ دقیقه در معرض نور آفتاب قرار بگیرید ، چون نور افتاب سبب می شود که در بدنتان ویتامین D ساخته شود که این ویتامین تاثیر بسیار زیادی در تقویت روحیه دارد. به خصوص که امروزه کمبود این ویتامین به علت پوشش خانم ها شایع شده است. هم چنین لبنیات کافی تاثیر گذار خواهد بود.

مدت زمانی در طول روز را به ریلکس کردن خود اختصاص دهیده تمریناتی مانند یوگا، مدیتیشن وبه طور کلی تمامی ورزش ها می تواند در حس شادابی و احساس رضایت فرد از خود تاثیر گذار باشد.

ادامه مطلب : http://fitclub.ir/how-we-feel-relaxed/